Translate

sâmbătă, 16 august 2014

Ceafa de porc, ghiveci, orez basmati si curry



M-am intors din  vacanta, la legumele si laptele de la dozator din Piata Sudului.

Legumele nu stiu cat de bio sunt, stiu doar ca sunt de la Cretesti de aici de langa Bucuresti, mi-am format reteaua mea de gradinari de incredere de la care cumpar. Sunt un cumparator fidel! Stiu ca sunt gustoase, chiar daca nu arata perfect, eu le evit pe cele care arata ca la expozitie.

Nici laptele nu stiu cat de bio este, dar stiu ca e gras si gustos! Imi iese mereu branza, smantana , iaurt si inghetata de calitate din el.

Azi am facut ceafa de porc cu os, la tigaie. Un ghiveci… si orez basmati fiert cu curry, o combinatie romano-indiana, care a iesit foarte gustoasa.

La ghiveci am folosit
4 vinete
3 morcovi
2 rosii mari
5 cepe verzi
1 ardei gras verde si 1 rosu
1 capatana usturoi
60 – 70 g unt palmier
Sare

Am spalat si curatat legumele, le-am tocat: vinetele in cuburi de 2 cm, morcovii si ceapa - rondele, ardeiul gras - patrate de 1 cm, rosiile le-am oparit , decojit si taiat grosier.

Am adaugat vinetele si morcovii peste untul de palmier incins. Au urmat: ardeiul gras, rosiile, ceapa si usturoiul tocat.


Am pastrat totul simplu, am adaugat doar sare si am lasat sa se amestece toate mirodeniile legumelor, la foc mic, pana acestea s-au inmuiat corespunzator.

Orezul l-am fiert in apa cu sare, in care am adaugat si 2 lingurite de praf de curry.

Ceafa am fript-o pur si simplu in tigaie si am sarat-o la sfarsit.

Am stropit totul in farfurie cu ulei de masline.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu