Translate

joi, 19 iunie 2014

Mazare noua cu pui Osenesc



E timpul sa profit de bunatatile acestei perioade, sa folosesc cat mai multe legume si fructe de sezon. Dupa ce am inclus in mesele mele loboda, leurda, varza noua… azi am facut mazare noua cu pui Osenesc.

Pe langa mazarea noua am mai folosit ceapa micuta, patrunjel si rosii.


Am curatat cepele si le-am adaugat in ulei incins sa se rumeneasca.

Rosiile le-am oparit si curatat, apoi le-am adaugat cepelor. 


Am adaugat si 2 linguri de zahar brut.

Mazarea am cumparat-o direct in pastai, am curatat boabele si le-am pus peste ceapa si rosiile calite.

Am pus apa fiarta peste mazarea din tigaie, am acoperit si am lasat la foc mic o ora.

Dupa ce mazarea s-a fiert am condimentat cu sare si am adaugat mararul tocat.

Am luat pieptul rezultat de la transarea unui pui Osenesc, l-am taiat fasii si l-am rumenit in ulei de palmier.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu