Translate

duminică, 12 august 2012

Budinca de vinete si ciuperci



Azi am facut o budinca cu vinete si ciuperci.

Am folosit
800 g ciuperci “ Champignon”
5 vinete
4 morcovi
5 rosii
3 cepe
2 ardei grasi ( unul verde si unul rosu)
2 ardei iuti
4 oua
200 g branza “Brie”
1 capatana usturoi
Sare
Busuioc
Ulei din samburi de strugure

Ciupercile le-am taiat in sferturi si le-am pus in uleiul incins, alaturi de 5 cateii de usturoi si un  praf de sare, la foc iute. Le-am lasat sa scada aproape complet.


Ceapa, morcovii si ardeiul gras le-am lasat la foc mic, sa se indulceasca si le-am adaugat sare si busuioc uscat.


Rosiile le-am oparit, le-am decojit si le-am adaugat peste vinetele taiate cubulete si restul de usturoi taiat marunt. Am lasat la foc iute 10 min. cat sa se imoaie si sa se amestece aromele.


Intr-un vas termorezistent am turnat intai ciupercile calite, apoi amestecul de ceapa, morcovi si ardei gras, iar ultima data vinetele cu rosiile.





Am  batut cele 4 oua si le-am adaugat peste amestecul de mai sus.



Branza “Brie” am taiat-o in feliute de ½ cm. grosime si alaturi de ardeii iuti, curatati de seminte, am aranjat-o pe deasura preparatului.


Am bagat in cuptor 55 min. la 200°.

Totul s-a rumenit frumos si a iesit o budinca gustoasa.



Un comentariu: