Translate

marți, 26 iunie 2012

Inghetata din avocado, capsuni, miere de rapita si Grand Marnier



Am  incercat o reteta nou nouta: “Inghetata cu avocado, capsuni, miere de rapita si Grand Marnier”.
Cand le-am impartasit alor mei aceasta idee, au fost foarte sceptici, dar si de aceasta data am reusit sa-i surprind placut  si sa le spulber orice urma de scepticism.

Aceasta inghetata imi completeaza seria de retete pt inghetata facuta in casa (“inghetata Tom si Jerry “ ,         “ inghetata cu mousse de ciocolata si capsuni”, “ inghetata de caramel si banane” ) fara toate prostiile nesanatoase care se gasesc in inghetata din magazine.

Ingrediente
1 avocado mere
600 g capsuni congelate
½ lamaie
2 linguri miere de rapita bio
4 linguri de zahar
4 oua
Grand Marnier


Pentru décor:

Pepene galben
Ciocolata amaruie
Scortisoara

Folosesc avocado pt grasimile benefice si sa nu folosesc grasimi animale.

Am taiat avocado, am scos samburele, am stors jumatatea de lamaie si am turnat-o peste avocado, apoi am adaugat si o lingura de miere de rapita. Ca sa fac piureul din avocado am folosit mixerul vertical.





Piureul din capsuni l-am realizat punand capsunile congelate in robotul de bucatarie  si adaugand o lingura de miere de rapita si Grand Marnier.




Intr-un castron am amestecat piureul de capsuni si avocado.



Dupa ce am separat albusurile ,le-am batut, am adaugat zaharul (4 linguri) si galbenusurile.


Am turnat amestecul de avocado si capsuni peste ouale batute si am amestecat cu o lingura, usor de sus in jos. Ceea ce a rezultat am turnat in forme de inghetata si cutii de plastic apoi le-am pus la congelator pana a doua zi.




Pe o farfurie am facut un décor din scortisoara folosind o paleta de bucatarie.



Dintr-o felie de pepene galben am taiat fasii subtiri, iar ciocolata am ras-o cu un cutit.



Am scos inghetata din cutia de pastic si am taiat 2 felii cam de 1 cm grosome.





In farfuria decorata cu scortisoara am pus cele doua feli de inghetata ca pe o trambulina, am incheiat cu fasiile din pepene si ciocolata rasa.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu