Translate

miercuri, 20 iunie 2012

Bruschetele cu vinete si Denish blue



Inspirat tare de “ Mancarica de vinete” azi am hotarat sa fac niste bruschete cu vinete.

Aveam prin casa niste paine “Pave”, niste branza cu mucegai “Danish blue” (se poate folosi orice alt fel de branza cu mucegai), piept de curcan si Mozzarella, asa ca m-am dus cu gandul direct la bruschete. Imi imaginam cum miroase painea prajita si cum se topeste Mozzarella rasa pe deasupra, cum se scurge sosul de la mancarica de vinete pe coajea de la paine si cum se prelinge branza cu mucegai pe feliile de vinete.

Acum ca tot am relatat de unde m-am inspirat sa trec la treaba.

Trebuie sa spun ca am folosit ceapa verde, usturoi verde, ardei gras verde, toate din gradina soacrei mele (BIO).

Am facut mancarica de vinete,  numai ca de acesta data nu am folosit morcovi, 





iar pieptul de curcan l-am rumenit intr-o tigaie separat, dupa ce l-am taiat felii foarte subtiri si l-am dat cu sare.


Feliile de paine “Pave” le-am rumenit tot intr-o tigaie dupa care le-am presarat cu Mozzarella.



 Cand mancarica a fost gata am adaugat-o peste mozzarella, apoi am pus felii de branza cu mucegai si am decorat cu rondele dintr-un ardei gras verde.





Intr-o forma de tarta am pus cele trei bruschete la cuptor 15 min. la 240°.


Pe o farfurie am asezat bruscheta aburinda, apoi fasiile de piept de curcan, iar decorul l-am facut din ardei capia rosu, pe care l-am tinut la cuptor alaturi de bruschete.


Ca de obicei am facut si o farfurie pt baietelul meu!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu