Translate

duminică, 15 aprilie 2012

Tortul cu mult mousse de ciocolata - pt ziua fiului meu



Bineinteles ca de ziua fiului meu “Tati” face cel mai bun tort.

De data aceasta am facut un tort cu mult mousse de ciocolata, pandispan simplu si piersici din compot.

Pentru pandispan am folosit
8 oua
180 g zahar
180 g faina
L-am facut exact ca la “Pandispanul simplu”

La mousse-ul de ciocolata am pus
300 g ciocolata 50% cacao
120 g unt
4 galbenusuri de ou
60 g zahar (amestecat cu albusurile batute)
Ca procedeu - a fost  identic cu “Mousse de ciocolata”.


Pe langa pandispan si mousse de ciocolata am mai folosit 500 g piersici si sirop din kefir de apa.

Dupa ce pandispanul s-a racit, am pus un castron cu diametrul mai mic cu 2,5 cm, deasupra si cu un cutit am taiat miezul, pe care l-am feliat pe orizontala in 4 felii.







Am asezat conturul de pandispan intr-o forma de tort,


 am pus o felie din miez  in partea de jos, 


 am insiropat,

 am pus mousse de ciocolata pe care l-am intins cat de uniform am putut,



 apoi am adaugat felii de piersici, 



am pus a doua felie de pandispan, am insiropat-o si am adaugat iar mousse de ciocolata, am incheiat cu a treia felie de pandispan, pe care de asemenea am insiropat-o.




La suprafata tortului am obtinut un contrast intre marginea de pandispa  si miezul de pandispan.

Pentru design am folosit tot mousse de ciocolata si felii de piersici.










4 comentarii: