Translate

duminică, 4 mai 2014

Inghetata crema de vanilie si caramel cu cacao



Imediat ce am tarminat inghetata cu crema de cacao, m-am apucat sa fac una din crema de vanilie si caramel cu cacao.

Ingrediente

Pt frisca
340 g smantana stransa de mine
3,5 linguri zahar tos

Pt crema de vanilie
340 g smantana stransa de mine
4 galbenusuri ou
1 pastaie vanilie
1 lingurita extract vanilie
4 linguri zahar brut

Am mai folosit si 100 g caramel cu cacao.

Frisca o fac prima, din 340 g smantana,  zaharul tos si o pun in frigider. Pun 3-4 linguri de frisca deoparte pt décor.

Pun apa la fiert intr-o oala peste care asez un castron, in care voi realiza crema de vanilie.

Cand apa din oala a inceput sa fiarba, dau focul mic si torn in castron 340g smantana, zaharul brut si vanilia (extractul si ceea ce am strans din pastaie).


 Urmeaza galbenusurile de ou.


Ca sa realizez crema de vanilie trebuie sa am rabdare sa bat cu telul timp de 35 min.- bat ca la bezea pana obtin crema.

Folosesc pahare de plastic in care asez prima oara cata 2 lingurite de caramel.

Crema de vanilie este gata,


o las sa se raceasca si o adaug peste frisca, amestecand pana cele doua se incorporeaza complet. Ceea ce rezulta pun peste caramelul din paharele de plastic si introduc lingurite de plastic in loc de bete.


Pun la congelator o noapte.


A doua zi scot din paharul de plastic, adaug frisca si putina cacao ca décor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu