Translate

marți, 23 iulie 2013

Inghetata cu Redcurrant - Johannisbeeren Eis



Inghetata din coacaze rosii!!!
Johannisbeeren Eis!!!



Am fost in vacanta in Austria si nu m-am putut abtine sa pregatesc inghetata cu “Johanissbeeren” (cocaze rosii) si frisca facuta din smantana dulce 36% autentica austriaca.
Ich war im Urlaub in Österreich, und ich konnte nicht umhin, vorzubereiten Eis “ Johannisbeeren” und Schlag aus Rahm 36% authentische österreichische gemacht.

Coacazele le-am cules din gradina gazdei noastre, iar smantana am cumparat-o.
Ich gepflückten die Johanissbeeren aus dem Garten-Host und Rahm, die ich gekauft.

Ingrediente - Zutaten
500 ml smantana pt friscaRahm für Schlag
700 g Johannisbeeren
6 linguri zahar pt frisca – 6 TL Zucker für Schlag
5 linguri miere de rapita – 5 TL Honig
1 lingurita de dulceata de cirese pt décor – 1 Teelöffel Kirschen Konfitüre


Dupa ce am cules coacazele le-am pus cateva ore in congelator.
Nach ich die Johannisbeeren gepfluckten habe ich eine paar Stunden in den Gefrierschrank.


Frisca am pregatit-o cu telul, am batut-o cu mana. Smantana este de o calitate deosebita!
Ich bereitete die Schlog mit Schneebesen schlagen ich es mit der  Hand. Die Rahm ist eine hohe Qualität!

Fructele congelate le-am pus in blenderul imprumutat de la gazda si impreuna cu mierea am facut o pasta. 
Pasta de fructe cu miere rezultata am dat-o printr-o sita, deoarece coacazele rosii au seminte destul de tari si nu sunt placute in inghetata.
Ich habe die gefrorene Obst in den Mixer vom Host und zusammen mit Honig eine Paste gemacht. Die daraus resultierenden Paste gab es druch ein Sieb als Johannisbeeren Samen ziemlich hart und nicht angenehm in Eis sind.


Am amestecat pasta de fructe fara samburi cu frisca si am pus in congelator cel putin 6 ore.

Ich habe die Obst Paste ohne Samen mit Schlog gemischen und in den Gefrierschrank für mindestens 6 Stunden.

Un comentariu:

  1. Cu siguranta a iesit o inghetata delicioasa! Complimente pentrui blog!

    RăspundețiȘtergere