Translate

duminică, 30 iunie 2013

Quinoa, chiftele de pui cu seminte de floarea soarelui si sos de curry



Cum sa fiu puternic daca nu mananc bine?

Cum sa am un fizic placut daca nu mananc echilibrat?

Cand am facut preparatul pe care am sa-l prezint azi, mi-au venit in minte intrebarile de mai sus. Asa ca am inceput sa pregatesc o farfurie in care am pus: Quinoa, chiftele de pui cu saminte de floarea soarelui si sos de curry.

De fiecare data cand gatesc ma gandesc la stilul meu de viata, un stil in care sportul este nelipsit, miscarea si dorinta de a manca bine si sanatos deasemenea.

Ingrediente
2 piept de pui ( aproximativ 1 kg pt 20 de chftele)
2 cepe verzi
2 oua
6-7 catei usturoi
3 lingurite de curry
1 lingurita de coriandru boabe
1 ceapa galbena
100 g brocoli
100 g mazare
½ ardei gras rosu
½ ardei gras verde
Sare
Seminte floarea soarelui crude
Cimbru
20 ml vin Marsala
30 ml smantana
Ulei

Pun apa cu sare la fiert pt legume. Cand da in clocot adaug legumele( ardeii mai spre sfarsit).

Pun Quinoa la fiert in apa cu sare. Apa pun de 4 ori mai multa decat Quinoa.

Tai carnea in cuburi mari si o toc.

Pisez coriandrul in mojar si-l pun peste carnea tocata.


Usturoiul il pun in mojar cu sare si-l zdrobesc pana se face pasta, adaugandul carnii.


Toc ceapa verde.

Peste carnea tocata, pe lanaga coriandru, usturoi, ceapa, sare mai adaug 2 lingurite de curry si doua oua. 


Amestec bine si incep sa formez chiftelele, punand semintele de floarea soarelui pe o farfurie si trecand prin ele cate o lingua de carne. Le aplatizez intre palme si le pun sa se friga intr-o tigaie de teflon.


Pt sos toc ceapa galbena pe care o prajesc un pic, o sting cu vin Marsala, adaug sare, o ligurita de curry si cimbru proaspat si inchei cu smantana.


Strecor legumele fierte, Quinoa este gata, la fel si sosul.


Chiftelele le fac la foc domol pt a evita arderea excesiva a semintelor. Sunt necesare aproximativ 4 min pe fiecare parte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu