Translate

vineri, 9 noiembrie 2012

Rulada de curcan cu unt Maitre d'hotel




Asa cum am facut si pieptul de curcan umplut cu ciuperci, sau pachetele din muschiulet de porc, tot din nevoiea de variatiune a aparut “Rulada de curcan cu unt maitre d’hotel”.

Ingrediente pt 4 portii
800 g piept curcan
200 g unt
5-6 catei usturoi
1 leg patrunjel
pesmet
Tarhon
Busuioc
Sare
12 frunze ceapa verde
200 g mazare



Am taiat carnea subtire, cat de subtire se poate ( sub ½ cm). am pus-o intr-o folie de plastic si am batut-o usor cu un facalet.



Untul l-am amestecat cu usturoiul pisat, patrunjel, tarhon si sare.





Pe fiecare felie de carne batuta a pus  sare si pesmet, apoi am adaugat untul intinzandu-l cu degetele. Peste unt am presarat iar pesmet si am rulat. Am legat fiecare rulada cu 2 sau 3 foi de ceapa.








Am incins bine gratarul si am tinut carnea atat cat sa prinda culoare. In acest timp am presarat si busuioc, apoi am bagat la cuptorul preincins la 240°, 15 min.




Pe o farfurie am asezat hash brown-ul, mazarea si rulada de curcan.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu