Translate

duminică, 29 noiembrie 2015

Salau, conopida, varza, ceapa si rosii la cuptor



Ideal pentru pranz sau cina, salaul alaturi de conopida, varza, ceapa si rosii la cuptor, este propunerea mea pentru azi.

Am folosit
2 fileuri salau
2 conopide medii
1/4 varza alba
2 cepe galbene mari
1 conserva rosii intregi decojite
2 linguri otet aceto balsamic
1 lingurita busuioc uscat
un praf de oregano
sare
ulei
marar proaspat

Am taiat conopida in buchete mari si le-am pus in apa cu otet.

Varza am tocat-o si am asezat-o intr-un vas termorezistent.

Am scurs conopida si am asezat-o peste varza tocata, am adaugat rosiile, ceapa taiata solzi, otetul, sarea, busuiocul, oregano si o lingura de ulei. Toate acestea le-am bagat in cuptorul preincins la 230 grade Celsius, pentru 70 minute.


Am asezat salaul intr-o tava de cuptor, pe hartie cerata. L-am sarat cu generozitate pe ambele parti si l-am introdus in cuptor deasupra legumelor, cu @ 20 minute inainte ca acestea sa fie gata. In acest fel, atat legumele cat si pestele sunt gata in acelasi timp.

Am tocat mararul si l-am presarat peste salau si legume.





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu