Translate

duminică, 15 martie 2015

Retete rapide pentru sportivi - 10. Salata sezon cu oua



Pentru a 10 a reteta rapida am ales tot o salata cu ingrediente proaspete: salata verde, loboda, leurda, ridichii rosii, ceapa verde, patrunjel si marar proaspat, pe langa acestea am inlocuit sursa de proteine, in loc de branza am pus oua fierte.

Pe langa cele de mai sus am adaugat si: masline kalamata, rosii cherry de trei culori, avocado, ulei de masline extra virgin, sare, zeama de lamaie si otet balsamic.

Ouale le-am fiert 5 minute.

Nu recomand acesta salata seara, dar la pranz sau dupa antrenament e perfecta!

Completare:

Pentru ca nu se mai gasesc aceleasi ingrediente, dar imi doresc un aport cat mai mare de minerale, enzime si vitamine, am realizat o salata cu varza alba si rosie, ridichi, ardei gras, masline kalamata, mult marar si patrunjel, oregano uscat, sare de mare, otet de mere, ulei de masline extra virgin si oua fierte separat.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu