Translate

marți, 9 septembrie 2014

Desert cu ganaj de ciocolata, frisca si sos de zmeura










Imi place la nebunie combinatia dintre ganaj de ciocolata, frisca si sos de zmeura. Nu stiu carte dintre acestea 3 ar putea sa fie vedeta desertului despre care am sa scriu azi, dar in mod cert combinatia dintre ele este magnifica.

Am sa incep cu ganaj-ul de ciocolata, pe care l-am facut din 450 ml smantana lichida - stransa de mine in casa – si 450g ciocolata 50%. Ganaj-ul l-am realizat la fel ca la “Trufele din ciocolata”, am folosit o oala cu apa si un castron de sticla pt bain marie, in care am incalzit smantana si am adaugat bucatelele de ciocolata, am amestecat usor cu telul pana totul s-a omogenizat, apoi am lasat la racit.

La 800 g zmeura am folosit 2 linguri de miere bio si cu blender-ul vertical am facut sosul.

Am facut si frisca din 400 ml smantana si 4 linguri zahar, amestecand cu mixer-ul la viteza mica.

Am asezat pe straturi in pahare de plastic: ganaj-ul, frisca si sosul de zmeura, alternand pe alocuri si zmeura intreaga.


Cantitatile de mai sus sunt suficiente pt 10-12 pahare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu