Translate

marți, 29 mai 2012

Desert de primavara



Capsunile au un farmec anume pentru toata lumea, eu nu fac exceptie si de fiecare data sunt  tare bucuros sa mananc capsuni. Profit din plin de  venirea primaverii.

Am sa fac un desert in care am sa folosesc capsuni. Este foarte asemanator cu “Desert in pahar de plastic”, numai ca am sa-l numesc “ Desert de primavara”.

Ingredientele sunt foarte asemanatoare cu cele de la “desert in pahar de plastic”, numai ca de aceasta data am sa folosesc o baza din biscuiti de graham macinati si inmuiati cu siropul piersicilor.


Dupa ce scurg piersicile de sirop le tai cubulete, la fel si capsunile.


Piersicile am sa le amestec  cu zahar pudra, Grand Marnier si scortisoara. Capsunile doar cu zahar pudra, iar crema de branza am s-o amestec  cu sirop de la piersici si zahar pudra.

Intr-un pahar de plastic transparent, asez un strat de biscuiti, 


apoi piersici, 

adaug crerma de branza, 


apoi un strat de capsuni. 

Inchei cu inca un strat de crema si ciocolata rasa pe deasupra.


Am folosit si 3  vase de sticla transparenta, pentru prezentarea acestui desert si a iesit superb.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu