Translate

luni, 5 decembrie 2011

Tocanita "Mexicana"



Porumbul, fasolea rosie, ardeiul gras, ceapa calita, rosiile, mazarea, ceapa verde si piept de curcan, toate acestea la un loc, bine preparate, au gust si arata asa cum imi place mie.

Ei bine, daca tot imi plac toate enumerate mai sus, am indraznit sa fac o tocanita mexicana, dar cu influente “Tati-gateste”.

Compozitia este asemanatoare cu umplutura de la “lavashsandwich”, numai ca am adaugat rosii si mazare.
Am folosit
3 cepe galbene
3 cepe verzi
3 ardei grasi de culori diferite
1 pumn de mazare congelata
400 g porumb boabe, fiert
600 g fasole rosie fiarta
500 g piept de curcan
Sare
Patrunjel proaspat
Ulei din samburi de struguri.


Carnea impreuna cu ceapa si mazarea le-am calit foarte putin,


 apoi, pe rand, am pus rosiile,


 porumbul, fasolea 


si am incheiat cu ardeiul gras. 


Nu am lasat prea mult la foc, 8 min.

Sosul din kefir, l-am facut de aceasta data cu usturoi, ceapa verde si patrunjel proaspat.
Garnitura simpla, din orez basmati fiert cu sare.


Pe farfurie am asezat mai intai orezul fiert, dintr-o canuta, in asa fel incat sa aiba o forma regulata, 



de jur imprejurul orezului am asezat tocanita si am incheiat cu sosul.


2 comentarii: