Translate

luni, 12 decembrie 2011

Chiftelutele de ton


Chiftelutele de ton nu le pot considera un preparat sanatos dar este foarte gustos.

Am cautat multa vreme carne de crab, dar nu am gasit, asa ca am hotarat sa fac cu ton aceste chiftelute.

Am folosit
7-8 crakers din secara integrala
2 cepe verzi
1 ceapa rosie
1 ardei capia copt
4 linguri maioneza
1 ou
2 pumni de carne ton (storsi bine)
6-7 catei de usturoi
Sos worcestrshire
Sare
Piper
Zeama de lamaie
Patrunjel

Intr-un castron am zdrobit crakersi pana am facut un pesmet.



Am tocat ceapa si ardeiul capia si am amestecat cu pesmetul rezultat.





Pe rand au urmat: maioneza facuta in casa dintr-un ou si 250 ml ulei,


 sosul worcestershire, 


usturoiul,  tonul, 


oul, patrunjelul, sarea, piperul


 si zeama de lamaie.

Pe o farfurie am pus pesmet si am inceput sa formez chiftelutele.



Mi-au iesit 25 de chiftelute.


Am incins o tigaie de teflon si am pus chiftelutele la facut.


Sunt de ajuns 2-3 min pe fiecare parte si chiftelutele sunt gata.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu