Translate

vineri, 5 septembrie 2014

Supa de rosii cu dovlecel, cruton cas afumat










O supa foarte usor de facut si foarte gustoasa, supa de rosii si dovlecel, cruton aromat cu ulei de masline busuioc, oregano si cas afumat.

Ingrediente supa
6 rosii mari
1 dovlecel mare
3 morcovi
2 cepe
1 ardei gras
½ telina
8-10 frunze patrunjel proaspat
smantana  in casa, stransa de mine
2 linguri orez
2 linguri sare

Ingrediente cruton pt 3 portii
3  feli de paine Pave
3 rondele rosii
3 rondele ardei gras
Cas afumat
Busuioc
Oregano
Sare
Ulei masline

Am fiert apa sa oparesc rosiile, am spalat si curatat legumele.

Dupa ce am oparit rosiile, le-am decojit si taiat grosier.

Dovlecelul l-am taiat cubulete de 2 cm.

Morcovii, telina si ardeiul le-am tocat cubulete de ½ cm. la fel si ceapa.

Am pus totul in oala sub presiune, am completat cu sare si apa si am pus pe foc iute. Cand a inceput sa fiarba am lasat la foc mic 15 min.

Pt crutoane am asezat peste feliile de paine rondelele de ardei, in asa fel incat sa incadreze rondelele de rosii, am condimentat cu sare, busuioc si oregano, am stropit cu ulei de masline si am presarat cas afumat ras. Am pus pe dosul unui vas de sticla termorezistent si am bagat in cuptorul preincins la 200° pt  15-20 min.


Dupa ce pun supa fierbinte in farfurie, adaug crutonul si asezonez cu smantana si patrunjelul proaspat. Cateva picaturi de ulei de masline intregesc imaginea apetisanta a supei.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu