Translate

duminică, 15 aprilie 2012

Desert in pahar de plastic


M-am gandit cum sa fac un desert pe care sa-l pot  transporta fara probleme. Ideea mi-a venit cand ma plimbam printre rafturile unui magazin, ochii mi-au cazut pe niste pahare de plastic transparente si restul a venit de la sine.

Piersici, kiwi, branza dulce, asta e reteta!

Ingrediente pentru 2 pahare de 250 ml
100 g piersici
100 g kiwi
200 g branza de vaci
40 g zahar pudra
Scortisoara
Grang Marnier

Exista si varianta cu 50 g biscuiti de graham pisati, folositi ca baza, dar in acest caz se pun doar 100 g branza de vaci.

In paharul de plastic pun un strat de branza, pe care am amestecat-o cu zaharul pudra, apoi un strat de kiwi, 


pe care l-am curatat, l-am taiat cubulete, l-am amestecat cu zahar pudra, scortisoara si Grand Marnier.


 Stratul al treilea este tot de branza,


 apoi adaug piersicile,


 pe care le-am pregatit identic cu kiwi. 


Inchei cu strat de branza si décor din felii de piersica si kiwi.



Pentru varianta cu biscuiti graham, primul strat e din biscuiti, inmuiati cu siropul de la piersici.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu